VitaMee voert haar werkzaamheden met zorgvuldigheid uit. Er kan zich een situatie voordoen dat iemand, door wat voor reden dan ook, ontevreden is met de uitkomst hiervan.
Indien u ontevreden bent dan kunt u zich melden tot uw contactpersoon om de klacht te bespreken, dit kunt u doen door contact op te nemen met ons kantoor op 0314-755 159.
Mocht een situatie niet zomaar opgelost kunnen worden. Dan kunt u een formele klacht bij ons indienen. Dit kunt u doen door een mail te sturen met uw klacht naar verzuim@vitamee.nl.
Dan nemen wij uw klacht in behandeling en nemen wij contact met u op over een passende oplossing.
Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop de klacht is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie.
VitaMee is aangesloten bij DOK-H. De geschillencommissie doet onderzoek naar de oorzaak van het geschil en zal een advies uitbrengen. DOK-H is een onafhankelijke geschillen commissie.
Mocht u zich willen wenden tot DOK-H, dan verwijzen wij u naar: https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling.